Forum Forum o Witch i Winx.
Forum o Witch/Winx.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kody do The Sims 2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Witch i Winx. Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sable Darkstar
Mroczna Administratorka



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 15:40, 12 Lis 2007    Temat postu: Kody do The Sims 2

Oto kody do The Sims 2:
Kaching Dodatkowe pieniądze 1000.
Motherlode Dodatkowe pieniądze 50000.
Moveobjects on/off Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).
Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.
StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.
boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.
boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima.
intProp censorGridSize 0 Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych.
floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".
boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.
faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia
boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.
boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.
boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów.
boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.
boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.
deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.
boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.
boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.
boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.
boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.
boolprop lotTerrainCanvas [true/false] Trawa staje się niebieska.
gameVersion Pokazuje wersję gry.
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">".
setHighestAllowedLevel [numer pięter] Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu.
boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] Odblokowuje tryb budowy w akademiku.
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie.
familyfunds [Familyname] # Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000".
roofslopeangle [15-75] Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli.
showHeadlines [on/off] Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim.
unlockCareerRewards Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe.
MaxMotives Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone.
motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb.
aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji.
lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji.
aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy).
AddneighbortoFamilycheat [on/off] Jeśli jesteś w otoczeniu, wciśnij SHIFT i kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną parcelę, aby przydzielić ją dowolnej rodzinie.
Forcetwins Aktywny Sim będzie w ciąży i urodzi bliźniaki.
Plumbbob toggle [on/off] Górna część ciała Sima staje się niewidoczna.
DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody
DeleteAllWalls Usuwa wszystkie ściany na parceli
DeleteAllHalfWalls Usuwa wszystkie "półścianki"
DeleteAllFences Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia
DeleteAllAwnings Usuwa markizy
IndividualRoofSlopeAngle [15/75] "Narzędzie" które pozwala ustalić pochyłość dachu
boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów.
boolprop ControlPets [on/off] Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem
boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi.


Aby użyć któregoś kodu trzeba wcisnąć prawy Ctrl, prawy Shift i C.
Jeśli znacie jakieś inne to piszcie.


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloom Sparx
Administratorka



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Skądś

PostWysłany: Pon 18:07, 12 Lis 2007    Temat postu:

Ja znam inne Grin . Np. na milion simoleonów (milining).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sable Darkstar
Mroczna Administratorka



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 19:08, 13 Lis 2007    Temat postu:

To je podaj Grin .

Znam także fajny kod:
boolProp TestingCheatsEnabled true.
Można za pomocą niego udostępnić sobie ciuchy dla simów które są ukryte (przed stworzeniem sima wciskasz Shift i N), wybierać sobie samemu zawód dla sima, zamieniać sima w wampira itp. Wink.


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloom Sparx
Administratorka



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Skądś

PostWysłany: Pią 21:43, 16 Lis 2007    Temat postu:

Milion simoleonów - milining
Wieczna noc xD (że cały czas jest noc) - boolProp Nacht true (by wyłączyć to piszesz to samo tylko że zamiast true to piszesz false)
urodziny (to samo, co zrobienie urodzin przez telefon, tylko że trwają one do tąd, aż nie napiszesz "play off") - play on - tu wypisujesz simów których chcesz zaprosić
kod na pizze (gdy użyjesz tego kodu, sim otrzyma pizze, za którą nic nie zapłaci) - pizza 1
a ten kod jest niezły, sim otrzyma 10000 pizz xD - pizza 10000
nagle na droge wpadnie czarny kot, który przebiegnie drogę simowi, który akurat będzie przechodził koło domu simów Tongue i ten sim będzie mieć pecha np. pojawi się wilk który będzie gonił tego sima (trzeba mieć dodatek Zwierzaki) - blackcat on


Narazie daję tyle, później dam więcej.


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sable Darkstar
Mroczna Administratorka



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/20
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 19:07, 17 Lis 2007    Temat postu:

Za pomocą tego kodu na noc zrobiłam mroczną rodzinę Eeeee. Albo niezłe to z pizzami Lol . Daję pochwałę, bo nigdzie tych kodów nie widziałam.


PS. A kto mi dał pochwały za kody??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Witch i Winx. Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin